Google choć wiele wymaga od właścicieli stron, to nie stroni od podpowiedzi. Jedną z nich jest nieoceniona wizytówka Google Moja Firma. Czy wiesz, że około 48% wyszukiwań z całej sieci dotyczy właśnie zapytań lokalnych? 1 na 3 klientów zanim zdecyduje się na wyjście z domu, zagląda na stronę internetową wybranego miejsca. Warto więc wejść na wyższy etap komunikacji za pomocą e-wizytówki. Po więcej zajrzyj na stronę: https://sxo.pl/pozycjonowanie-gorzow/.
Jakie dane należy umieścić w profilu Google, aby optymalizacja była skuteczna?
Najważniejsze jest to, aby dodać aktualny adres firmy. Pamiętaj o poprawności językowej, ponieważ każda literówka czy błąd może wpłynąć negatywnie na pozycjonowanie wizytówki oraz na samym potencjalnych klientów. Dzięki poprawnemu wprowadzeniu adresu klienci korzystający z map Google nie będą mieli problemu z dotarciem do Twojej siedziby firmy, niezależnie od tego, czy podróżują samochodem, rowerem czy pieszo. Pozycjonowanie Gorzow będzie wówczas dziać się samo!
Zakres optymalizacji wizytówek obejmuje również dodanie firmowych numerów telefonów oraz adresów stron internetowych. Pamiętaj, że w dzisiejszych czasach internauci przywiązują dużą wagę do spójności wizerunkowej oraz informacyjnej. Oznacza to, że witryna, do której link pojawia się na Google Maps, musi zawierać te same informacje, które pojawiają się w wizytówce. Mowa o godzinach otwarcia, adresach, numerach telefonów i ofertach firmy.
Pozycjonowanie wizytówek Google ma wpływ na wizerunek firmy
Nie wystarczy tylko poprawne uzupełnienie wszystkich danych adresowych firmy w profilu Google Moja Firma. Musisz pamiętać, aby dodać również zaktualizowane zdjęcie Twojej siedziby. Celem tego zabiegu jest nie tylko zaprezentowanie budynku bądź oferty, ale także ułatwienie klientowi dotarcia do Twojej siedziby.
Proces pozycjonowania wizytówek Google obejmuje również opinie byłych lub obecnych klientów, które są niezwykle ważne, ponieważ nowi odbiorcy mogą je przeczytać i dzięki nim skorzystać z Twoich usług. Ważne jest nie tylko otrzymywanie recenzji, ale także bezpośrednie odpowiadanie i reagowanie na wszystkie pytania, reklamacje lub niepochlebne komentarze. Są one również czynnikiem rankingowym dla Google, więc warto nie zadbać.
Szybko nadrób zaległości!
Pozycjonowanie Gorzow z pomocą wizytówki Google jest naprawdę prostym zadaniem. Wystarczy podążać za wskazówkami wyświetlanymi w panelu i zadbać o wysoką jakość świadczonych usług. Pamiętaj też, że wizytówka jest czynnikiem rankingowym oraz jedną z metod na zdobycie cennego linku zwrotnego.